Trött

Gud vad trött jag varit idag och igår. Kan bero på vädret. Har regnat en massa, sen har jag haft huvudvärk nästan hela tiden. Ska bli skönt att träffa barnmorskan imån. Sen kommer jag träffa henne varannan vecka eller en gång i veckan. Beror på mig, men kommer nog vilja träffa henne varje vecka från vecka 37-38.
Vincent har rört sig massa idag, han pressar uppåt mycket och sparkar på sidan, då måste jag ändra ställning då det gör ont när han sparkar på revbenen. Men samtidigt mysigt :P Känns som magen har vuxit massa de senaste dagarna med. Den har blivit väldigt putig, kan lägga en tallrik på magen.
 
 
Midsommar förra året.
Detta året firar vi nog midsommar hemma.. Eller på BB :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0