Varmt

Vad jag älskar sommaren :)
Perfekt väder idag, klarblå himmel och varmt. Men hade gärna fått fläkta lite när man solar. Måste gå in o svalka mig ofta och hälla i mig vatten :)

Känns lyxigt att få va ledig så mycket som jag är nu när det är vår/ sommar. Kommer även få va hemma nästa sommar :P Fast med en liten ettåring.

Gjorde watermelonshake innan, drack alltid det när jag va i Thailand och är väldigt enkelt att göra, och SUPERGOTT!
Man skär bara vattenmelon i bitar och lägger det i en bunke med krossad is och häller över lite ljus sirap eller sockerlag och mixar :) Nästa gång ska jag testa med banan eller annan frukt. Blir lite som slush ice :)



Kommentarer
Josse

Åh så grymt gott det låter, bra tips där! :D /J

Svar: de är supergott :)
Malin

2013-05-30 @ 15:13:10
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0