Vincent möblerar i magen

 
 
 
Jag har många gånger försökt filma när Vincent rör sig men av någon anledning slutar han alltid när jag tar fram kameran. Och så fort jag tar bort den så börjar han igen :P Men efter endel försök så fick jag han på film ;)
 
Jag brukar reta han lite så han rör sig eller vaknar och det funkar ibland. Idag kunde jag känna hans fot jätteväl, det kändes som en lös boll som jag kunde dra runt, började bli orolig foten hade gått av haha. För den kändes lös, men sen började han sparka och röra sig igen så jag antar foten sitter fast :P
 
 
Sorry att jag inte håller kameran helt still
 
 
 
 


Kommentarer
Josse

Naaw, såå himla mysigt!! Det är nästan så man själv känner spökfötter i magen just nu för att man börjat bli så van vid såna aktiviteter och man vet hur det känns! Det är helt otroligt att allt annat får plats därinne i magen också när de håller på sådär. Roligt att du fick med det på film, jag har skälv inte lyckats än fastän det varit high life mer än nånsin de senaste dagarna!! /J

Svar: Hehe ah de är ju varje dag de håller på där inne :) o man märker hur han blir starkare o starkare :) är rädd han ska sparka jättehårt vid revbnenen. Allt annat i magen trycks ju åt sidan vilket känns rätt sjukt :) inte konstigt de är svårt o andas :)
Malin

2013-05-23 @ 22:03:15
URL: http://Joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0