Aminosyror

Jag har börjat använda aminosyror när jag tränar. Danny tyckte det skulle vara bra för mig då jag tränar mycket styrka och långa pass. Det gör att musklerna inte bryts ner under passet, man orkar längre och det bygger upp musklerna under och efter passet. Är även väldigt gott! :) Tog det första gången igår men hade inget vatten med mig så drack det nog för fort för de va slut efter andra övningen. Men jag hade massa energi kvar när passet va slut så vet inte om det beror på aminosyrorna eller ripped. Hade väldigt mycket energi. Får hoppas det blir samma ikväll. Ska snart iväg och köra triceps och cardio. Kommer bli en sen middag då jag äter när jag kommer hem. För Danny ska dra och spela fotboll sen. Har även gjort en supergod kokosglass idag jag ska äta lite av innan jag drar iväg. Recept kommer imån!
 
 
Sydde fast den svarta kanten idag då den gärna vill glida upp. Gillar just do it texten där bak
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0