Att unna sig

Jag och Danny hade ju som utmaning att bara äta naturgodis på lördagar och inget annat. Klarade det bra de 2 första veckorna men sen gick det utför. Det va helt enkelt en för svår utmaning för oss haha. Men sålänge jag får resultat gör det inget. Man vill ju helst inte stoppa ens resultat för man stoppar i sig skit, då äter jag hellre strikt då jag mår mycket bättre av att se min kropp utvecklas.
 
Det är samtidigt lite läskigt hur fort man kan bygga muskler. Jag är kanske en person som lätt bygger muskler för jag märker skillnad varje vecka. Speciellt på armarna, där händer det mest tycker jag, även magen märker jag mer och mer skillnad, den blir fastare och märker att fettet minskas. Väntar ivrigt tills jag får mer resultat på benen och rumpan. Men kan inte köra så tungt där just nu, det enda som händer där är att rumpan blir mindre och mindre. Det är stor skillnad på rumpan sen jag va gravid, då blev den stor som ett hus! Men det tar tid att bygga muskler på rumpa och ben och det har gått fortare för mig att förlora fettmassa där än att bygga muskler. Så det är nog vanligt att den först blir mindre och sen blir större igen när musklerna börjar växa.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0