Bad

Jag va sjukt trött hela dagen igår. Så trött har jag inte varit sen efter förlossningen typ. Va ju för jag fick så lite sömn natten innan. Så på kvällen tog jag ett bad. Tänkte att det kanske är bra för nacken så den slappnar av lite, sen försökte jag massera. Men känner mig ändå öm o stel i nacken som om det kommer göra ont såfort jag spänner mig ordentligt. Men cardio går bra sån tur är! Har ju tre cardiopass framför mig så hinner kanske återhämta mig till ryggpasset. Hoppas det. 
Nog om min nacke! :) 

Sist jag badade va jag höggravid. Skillnaden nu är att magen är borta, går resa sig upp utan en kamp och jag kan se alla kroppsdelar! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0