Biceps och cardio

Fått endel gjort idag. Ska se om jag kan fixa lite hemma nu resten av kvällen. Har lust att ändra om lite, men snart åker väl pyntet upp ändå :P Har även tvättat fönstrerna idag och ytterdörren och imån måste jag ta tag i krattningen. Men det har varit så fult väder så det har skjutits fram. 

Jag körde biceps och cardio idag. Det blev ett bra pass trots huvudvärk. Men kunde inte ta i för mycket för då kommer det ett hårt tryck i bakhuvudet. Men det lägger sig fort efter så man får köra ett set åt gången i lugn takt. 
Jag började passet med crosstrainern, brukar köra tills jag har förbränt 100kcal. Sen körde jag mina bicepsövningar med 7-9kg. Sen blev det plankan och crosstrainern, -400kcal. Sist gjorde jag tabataövningar med knäböjshopp, bicepscurl med 5 kilo, plankan med ena benet utåt, jägaren, jumping jacks och snea situps. Så körde 3 set. 

Imån ringer jag vårdcentralen o hoppas de kan se var huvudvärken beror på. Men har inte så höga förhoppningar att de kommer hitta felet. 

Älskar se konturerna i spegeln!

Dagens mat:

Frukost: Gröt
Lunch: Tacotårta
Mellanmål: Proteinpannkakor med kvargröra

Middag: Sallad med tacofärs





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0