Bildbomb!

Japp, här kommer en liten bildbomb med mitt lockiga hår haha. Jag känner färgen försvunnit lite, har tvättat det en gång. Men efter några färgningar lär det sitta bättre. För i vissa ljus känns det mer som brunt så kommer nog färga det mer rött/ kopprigt nästa gång. Ska testa min kompis kopparinpackning. Hon säger den är väldigt kopprig men får ha den i en kort stund. Men jag gillar när det går lite åt det röda hållet så man kanske kan slinga det i rött typ? Men vill iaf göra ljusa slingor med. Har lite ångest över vad allt kommer kosta, måste ju även ha en inpackning och nytt schampoo :S Aja, man lever bara en gång :P

Det är typ samma färg som min ögonfärg, de går lite åt de rödbruna hållet i vissa ljus. Eller så framhävs de röda av håret. Men jag är väldigt nöjd med färgen, känns väldigt höstig och har en varm ton. Jag passar inte i kalla toner så bra.
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

vad vacker du er :)

Du fick et veldigt varmt utstrålande av nya fargen,

Perfekt til dig :)

Svar: Tack vad snäll du är :)
Malin

2013-11-03 @ 16:19:39
Anonym

kan du inte göra ett inlägg om hur du gör dina lockar?=)

Svar: Hej! Jag kan försöka visa det nån gång :)
Malin

2013-11-03 @ 17:49:26
Anonym

Passar jätte bra i rött framhäver dina ögon :) önskade att jag passade i det..

Svar: Tack så mkt :)
Malin

2013-11-03 @ 19:59:59
Jojo

Riktigt fint! =)

Svar: Tack :)
Malin

2013-11-04 @ 21:28:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0