Bränner

Tänkte skriva ner dagens rump och benpass. Körde väldigt tungt och gjorde dedär sista repen så det verkligen brände! Men huvudvärken kom i början av passet men blev bättre under tiden. Men hoppas fabror doktor kan se vad den beror på imån och utesluta blödning eller nåt annat allvarligt. 
 
Passet började med 5 min rodd för uppvärmning. Sen körde jag bara två set tabata då jag fick mkt huvudvärk av de övningarna. Första setet blev knäböjshopp och bicepscurl med 5 kilo. Andra setet utfall med 5kg hantlar och jägaren. Sen direkt över till donkeykicks. Denna gången körde jag verkligen slut på rumpan i den övningen. Har två kilos på varje vrist. Jag körde 15 vanliga donkeykicks och 15 med rakt ben och sen samma på andra x 4 set. Sista setet gjorde jag 25 av varje och blev helt slut!
 
Sen höftlyft med ena benet rakt, 15x4
 
Sumosquats med 10 kilo 15x4. 
 
Legcurl - 25kg 12x3. Sen blev det dropset där jag kör så många rep jag orkar och sänker vikten tills jag inte ens orkar 10kg. Samma sak med benspark, orkade inte ens köra utan vikt tillslut då de verkligen brände i musklerna. 
 
45kg insida lår i maskin 15x4
45-40 kg utsida lår i maskin 12x4
 
Utfall med 6kg hantlar 15x4
 
Vadpress. Men denna gången kände jag mer vid själva foten, det typ bränner under foten vid trampdynan. 
 
Sist mina tre magövningar och stretch. 
Kan säga jag är heelt slut i benen! Vilket är bra!! Ikväll blir det ratatoille och quorn
 
Egopics
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0