Cheat day

Igår var det min och Dannys cheat day! Jag njöt verkligen och hade verkligen längtat, men det goda och underbara gick fort över till illamående hehe. Man äter ju alltid för mkt. Borde ju handla mindre av det istället. Men jag va jättehungrig och sugen så blev endel. När man mår illa av allt socker och fett så känner man att man önskar man åt nyttigt istället, då mår kroppen som bäst. Men jag har inget dåligt samvete. Jag äter så bra alla andra dagar och rör på mig varje dag så då är det ingen fara. Denna veckan har jag knappt ätit några snabba kolhydrater alls.
 
 
Vi gjorde först en tacotårta. Va första gången. Väldigt gott! Men blev mätt av denna lilla biten, sen direkt över till naturgodiset hehe. Inte konstigt jag mådde illa sen!
 
Jag stekte tacofärs med lök, paprika och majs, sen gjorde jag sås av creme fraiche kryddor och riven ost. Sen lägger man först ett tacobröd i botten sen tacofärs och sen sås och lägger så i lager. Högst upp lägger man sås och riven ost. Mums! Smakare typ som tacopaj bara att man har tacobröd istället :)
 
Myste till det med tända ljus. Älskar ha tända ljus, men tänder inte för ofta för det går ju åt endel ljus :)
 
*Himmelriket*
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0