cubus och nike

Igår hämtade jag ju mitt träningslinne från cubus. Jag gillar det fast det är förstort och förlångt vilket är synd. Får helt enkelt försöka krympa det :) Men tror inte detta materialet krymper så lätt. 
 
Tightsen använde jag även på dagen igår innan träningen. Funkar att ha som leggins med vilket är väldigt bra :) Sen är de väldigt sköna!
Har blivit helt galen i träningskläder! Undra hur mycket jag lagt på allt hittills? Är nog många tusenlappar :S Men jag hade faktiskt knappt några träningskläder alls innan, har lixom kört på vanliga H&M linnen typ. Nu när man tränar så seriöst vill man ju ha riktiga träningskläder :) 
 
 
 
 
 
Har tappat mycket av färgen! Får färga det igen, nu känns det mer brunt än koppar.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

den er så fin den tattoveringen du har på axelen :) jettevacker. elsker fjarilar :)

Jag har med en fjaril fast på leggen :)

jag ar totalt beroende av tattovering och tur ar det at det inte ar gratis eftersom jag då varit helt sort av gaddningar :)

jettefint linne , gillade at det va et kryss bakom :)

Svar: Tack så mkt :) fjärilen va min allra första tatueringen. Fast nu är jag inte så nöjd med den. Men man tröttnar lätt o hittar snyggare tattoos hela tiden :)
Malin

2013-11-08 @ 11:31:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0