Då VS nu

Fick en förfrågan om jag kunde lägga upp mina gamla mått och de jag har idag. Jag tar måtten jag hade 3 augusti, då är det 5.5 vecka efter förlossningen och då tror jag att vätskan och livmodern dragit ihop sig, iaf nästintill.
 
Överarm: 27cm - 26cm
Över brösten: 88cm - 84cm
Under brösten: 72cm - 68cm
Midja: 75cm - 67 cm
Magen: 88cm - 79cm
Rumpa: 98cm - 89cm
Låret: 55cm - 50cm
Vikt: Ca 65kg och idag 58kg

Man kan se att när jag går upp i vikt går jag främst upp i rumpa och lår. Saknar rumpan men inte låren :P Synd det inte går punktförbränna.
 
Men det är stor skillnad på mått och vikt på bara 3.5månad. Att man kan förändra sin kropp på så kort tid är fantastiskt.
 
Då VS nu
 
 
 
 


Kommentarer
Jenny

Shit, du har minskat ganska rejält med tanke på att du inte var så stor från början, jättebra jobbat!:)

Svar: Tack så mkt :) ja de blir många cm över hela kroppen som man har blivit av med.
Malin

2013-11-30 @ 21:33:40
Jenny

Vart kommer linnet ifrån? Ljuvligt!!!!! :D

2015-06-22 @ 21:34:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0