Dessert

Jag tycker banan/protein pannkakor är som att äta en dessert. Ändå är det så nyttigt! Blir godast med skivad banan till! Jag hoppas mina proteinpulver kommer ikväll men det verkar så! :) Då ska jag testa gör ett litet snack man kan ha innan träning. Nu ska jag iväg och klippa mig och hämta mina nike skor! Hoppas de sitter bra nu. Sen senare ikväll blir det ett rent cardiopass, ska försöka hålla mig borta från vikterna och bara köra cardio. (Eller blir det lite mage) ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
vic

hur gör du dina pannkakor? :)

Svar: Jag mixar 3 äggvitor, en banan, lite fiberhavregryn och kakao. Sen steker jag :) idag körde jag på ett helt ägg och en äggvita. Tror det är lättare att få de hela med äggula :)
Malin

2013-11-12 @ 20:35:37
Madde

Hahaha usch trodde de var en köttbit som låg där!

Svar: Hahaha jeew!
Malin

2013-11-13 @ 01:03:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0