En lång lördag

Igår hade vi fullt upp hela dagen! Först va jag och tränade på morgonen och sen direkt iväg till Dannys släktingar för att äta. Sen hem och direkt vidare till mina föräldrar för att äta :P Så Vincent va ute och flängde mycket igår. Det gör ju att han inte sov så mycket. Han har svårt att komma till ro hos andra. Han sov ca 30 min på 12 timmar. Så han va rätt grinig på kvällen. Men när vi kom hem va han hur pigg som helst. Tänkte att han kommer slockna direkt. Istället låg han och pratade och sparkade. Va säkert övertrött.  Men sen sov han till halv 7. Va pigg en halvtimme och sen somnade om till halv 10. Såå skönt med sovmorgon :)
 
Det blev iaf en massa gottigottgott igår. Mycket kolhydrater, socker och fett hehe. Min mamma hade gjort en supergod passionsfruktdröm som hon kallade dom. Såg ut som pannacotta men va typ mango, passionsfrukt,, musli, nån god vaniljkräm och hallon på. Ser fram emot julen, då blir det ännu mer gott :)
Har faktiskt inte alls dåligt samvete för det jag ätit i helgen. Vet att det beror på att jag nu är nöjd med min kropp och känner inte det gör nåt att äta onyttigt ibland. När jag va missnöjd vill man ju verkligen inte sakta ner resultaten. Men om jag äter skit nu och tränar blir det säkert +-0 och i dagsläget gör det inget då jag trivs med min kropp. Tror det är därför jag har lätt att börja äta onyttigt när jag är nöjd. Samtidigt vill jag få mer resultat och utvecklas så jag hoppas jag kan fortsätta äta sunt. Vill det ska va en livstil. Men det känns mer och mer naturligt att äta hälsosamt och inte välja de snabba alternativen. Vill äta mat från grunden som jag lagat där jag själv väljer råvarorna. Det enda är quornprodukterna som jag inte kan va utan. 
 
 
 
Testade sittdelen i helgen. Han satt faktiskt väldigt bra i den. Visst han är lite stor då han mest ligger. Men han trivdes jättebra i sittdelen för han kan se sig om mycker mer. Gick men han på Ica och det va ju väldigt kul och mycket att titta på. Slipper han lixom titta upp i taket bland alla balkar
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0