Fest utomlands

Jag festar väldigt sällan! Sen jag träffade Danny festar jag nästan aldrig, men det blir väl lätt så när man är i ett förhållande. När man va singel gick jag mest ut för att träffa nån. Sen träffar man sällan nån seriös på fest men det är inte heller lätt om man bara sitter hemma :) 
Däremot när jag är utomlands tycker jag det är superkul att festa. Just för att det är ett annat klimat, nya barer, värmen osv. Är en helt annan sak. Här i Växjö är man ju så less på uteställerna, sen känner jag inte så många som jag kan festa med. Min kompis har inte riktigt den typen av vänner som jag umgås med, de har en helt annan musiksmak och är lite rockiga av sig så det hade varit roligare om man hade vänner som gillade R&B, house, gillade att dansa och riktigt festa loss :P Musiken på festen i lördags va ju usel! Det va en okey låt och det va thriller med Michael Jackson sen vet jag inte ens vad de andra heter som sjöng.
Så i musikquizen kunde jag inte tillföra så mycket till gruppen :P
 
Jag och Danny hade verkligen superkul när vi var i Cypern senast. Tittar ofta igenom de bilderna för man saknar det så mycket! Vi bodde precis vid huvudgatan där det fanns massa affärer och barer så nån kväll hade vi en pubrunda och tog en drink på flera barer :) Vi åker alltid till fig tree bay. Tycker det är bäst där! Vill åka dit med Vincent när vi har råd!
 
 
Tänk om man kunde sitta på en balkong och ta en pina colada med en skvätt grädde på?
 
Jag kan ha lika kul o bara va med Danny, man behöver inte va många utan huvudsaken är att man trivs med den man umgås med :)
 
 
Dethär med att man tål mer alkohol när man är utomlands stämmer iaf inte på mig. Jag va bakis i iaf 3 dagar efter så kunde ju inte dricka sådär många gånger :) Och man vill ju inte va bakis hela resan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0