Håller tummarna

Undrar hur det kommer gå på träningen idag. Men idag blir det bara cardio och mage så tror det ska gå bra. Kommer köra rätt lugnt på gymet ett tag med lite lättare vikter så jag inte spänner mig för mycket.
 
Änsålänge har jag inte brutit utmaningen :) Tycker det är en bra grej för om jag inte hade lovat mig själv att inte äta godis och sånt på vardagarna, då hade det slinkit i en och annan :) Då hade jag lättare tillåtit mig själv att äta det.
Som igår så köpte jag subway. VA SÅ GOTT! Va väldigt längesen jag åt bröd så det va mumsigt. Men jag valde ingen kaka eller läsk som jag alltid gör annars. Jag älskar verkligen de kakorna. Så skönt jag kunde stå emot :)
 
Men idag ska det bli naturgodis och tacotårta. Ska bli riktigt gott och jag har verkligen längtat till denna dag! Ska njuta ordentligt!
 
Sen får jag se om jag tar min månadsbild idag. Är ju den 9onde varje månad. Det har nog inte hänt så speciellt mkt så därför tar det emot om man inte skulle se nån skillnad alls. Men jag vet ju att måtten har minskat flera cm sen sist. 2 cm runt magen och 2 cm runt benen och 1 cm i midjan, även 2 cm runt rumpan. Så får se om det syns på bild :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0