Instagram

Glöm inte att följa mig på instagram :) Heter malinsasha där. Fast många av bilderna läggs även upp här fast kanske lite innan de kommit upp i bloggen.
 
Här är de 4 bilder som fått flest likes. Att visa före och efter bilder är nåt som fascinerar många och ger många inspiration. Det har iaf gett mig inspiration att man faktiskt kan ändra sin kropp nästan hur man vill oavsett utgångsläge. Titta bara på biggest looser. En som inspirerat mig är Snooki från jersey shore. Hon va rätt kraftig i den serien men nu är hon riktigt fit efter hon fick Lorenzo. Det är inspirerande och jag vill också vara en stark mamma, inte bara psykiskt utan även fysiskt så jag länge kan vara aktiv med mina barn! :) Vill min kropp ska må bra. Jag är glad jag inte röker eller tar nån tobak, dricker nästan aldrig alkohol, bara nån enstaka gång per år, äter hälsosamt och rör på mig varje dag, sen får jag även min sömn trots jag har en bebis. Det är jag tacksam för!
Jag hoppas verkligen att jag håller mig frisk länge och att jag och min kropp mår bra. Gäller att ta hand om den. Det är ens tempel som man ska leva med hela livet!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emelie

Jag har sagt det innan och säger det igen, du är grymt duktig Malin!! Hoppas jag också har sådan motivation när jag fött barn :) <3

Svar: Tack söta du! Det tror jag att du kommer ha! Speciellt om du fortsätter träna som du gör nu och rör på dig regelbundet. Då kommer det naturligt sen :)
Malin

2013-11-19 @ 14:49:00
URL: http://www.misstrong.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0