Julklappstips

Nu har jag fixat julklappar till min mamma och sen har jag även beställt hem 4 fotokalendrar som Vincent fått pryda :) Men min mamma ska få lite hårprodukter, såg hon inte hade nåt bra schampoo när jag va där sist. Min kompis som är frisör arbetar med lanzas produkter och har testat de mesta. Hon säger Lanza healing oil schampoo är det bästa, annars är den röda för färgat hår bra med. Men nu har jag healing oil, inte hunnit testa den än men tror den är väldigt bra. Sen använder jag alltid Lanzas trauma treatment efter jag duschat som också är väldigt bra för håret och deras silicondroppar.
Så det ska mamma få i julklapp :) Hittade de väldigt billigt här. Sen hade de även schampoot billigt på samma sida.
Men om ni bara vill beställa trauma treatment va den lite billigare här på eleganz. Men de hade inte schampoot så tyckte det va bättre att beställa från donnabeauty så man slapp betala dubbla frakt.
 
Man får en 500ml för 199 kr. Och den räcker nästan ett år iaf. Jag har en oöppnad jag inte ens hunnit använda än. Även schampoot håller länge. Iaf för mig som inte tvättar håret så ofta :) Så det behöver inte va dyrt att använda bra produkter. Tex Elvital och andra märken som säljs på ica osv innehåller mest vatten och man måste nästan ta halva flaskan för att nåt ska hända
 
 
 
 
Här är några bilder från fotokalendern som vi ska ha. Gjorde alla bilder i svartvitt (utom julbilden), för det passar in bäst i köket :)Bilden kommer sitta över månaden sen.
Beställde de från onskefoto.se. Men frakten va svindyr för 4 kalendrar och julkort, 105kr :/ Men vi fick allt för 570kr då jag fick halva priset på alla :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0