Julpynt

Har inte kört ordentlig cardio på hela helgen. Låter konstigt men jag blir rastlös av det, tycker det är mycket roligare att köra styrka. Men ibland är det inga problem. Men har blivit mer tabataövningar istället. Då får jag upp flåset men i styrkeövningar :)

Imån blir säkert en bra dag. För då ska jag och sambon till city gross o handla lite nytt julpynt. Att man kan längta så till en sån sak :) men de hade mkt fin och jag ÄLSKAR shoppa till hemmet! Blir nog att jag pyntar imån med hehe. 

Har använt denna tröjan 2 gånger, och den verkar göra så man börjar lukta mkt svett. Körde crosstrainern och började fundera var den starka svettlukten kom ifrån, och de va ju såklart från mig trots jag i stort sett va nyduschad. Beror nog på att den är så tajt. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0