Julshopping

Igår var jag och Vincent och köpte lite julpynt. Först på ÖoB hittade vi lite, sen vidare till rusta och sist city gross. 
Tomtarna är från Citygross, hade tur i oturen för valde som vanligt fel kö. Finns säkert 10 kassor och den jag valde gick såklart långsammast. Men det positiva va att tomten med långa ben som kostade 119kr va inte inlagd i deras system, så han ringde runt o frågade vad den kostade utan o lyckas så bra så han satte den för 69kr. Haha och jag sa ingenting ;) Synd jag inte tog två av den för de va väldigt fina!
 
Granarna köpte jag på ÖoB för en billig peng och trädet på rusta. Köpte även en svart pläd till Vincent. Fuskpläd såklart. Väldigt mysig och varm, tänkte ha den i vagnen. 
 
Kommer bättre bilder senare på julpyntet
 
 
 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0