Klänning

Fick hem min klänning från nelly igår. Va såå besviken! Så blir retur idag. För det första gick den knappt att få på trots jag valde en större storlek, ingen stretch alls så det borde ju varit en dragkedja. Sen skavde den bakom armhålorna så blev helt röd efter nån minut. Sen såg man bara tjock ut i profil.
Så undrar vilken man ska beställa hem istället. Tur det är gratis retur iaf! Men tycker det är krångligt att returnera osv. Jag valde ju att betala i februari, men antar det bara är att ignorera den fakturan då? Så de inte skickar ut en faktura och man får betala faktureringsavgift?
 
 
 


Kommentarer
Elin

Jag kan testa den!!?

Svar: Jag har redan skickat iväg den :/
Malin

2013-11-29 @ 15:57:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0