Leopard kors

Nu har jag testat klistermärkerna jag beställde från amazon. Man klipper ut klistermärket och lägger i vatten. Sen sätter man det på nageln. Det  vita pappret runt om blir genomskinligt i vattnet.
 
Ska beställa fler sen, fanns ju hur många som helst och kostade bara 1.5pund för 20 st :)
 
Satte på tummen och ringfingret på andra handen, glömde tummen på första handen. Men jag kanske skulle satt korset på andra hållet så det blir rätt håll för andra?
 
 
 
Blev lite snett. Men det va för det torkade fast på nageln rätt fort så hann inte fixa till det


Kommentarer
Anonym

he he, Nu har du skapat peterskorset :P

Svar: Hehe va är de dör nåt?:)
Malin

2013-11-22 @ 15:32:56
Minafi

Det är den symbol som tex satanister, black metal mm använder för att visa sin motvilja till kristendomen.

Svar: Hehe ok :) fast jag brukar inte tänka så långt. Symboler finns överallt :)
Malin

2013-11-22 @ 16:32:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0