Lördagspasset

Va ett ganska lugnt pass idag. Tog ingen koffein innan och hade inte riktigt samma energi. Tog istället en alvedon innan passet. Jag kunde göra nästan alla övningar men efter jag började på set nummer två i mina tabataövningar kände jag huvudvärken smög sig på. Så slutade och körde magövningar istället. Det gick bra sån tur va! Det är när jag tar i. Typ när jag gör burpees, då spänner man ju rygg och axlar och även nacken i armhävningen. Jag kommer ringa vårdcentralen på måndag. Vill verkligen inte ha det såhär :( Och att vila från träningen är det sista jag vill göra.
 
 
 
Hade min sweat is just fat crying tshirt. Sämsta passformen nånsin!
 
 


Kommentarer
Anonym

Herregud vilken mage (ja och kropp) kvinna! Bra jobbat :) Heja dig!

Svar: Tack så mycket! ^^
Malin

2013-11-09 @ 18:49:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0