Många djur

Nu har vi 3 katter. Jag hade lätt kunnat köpa 2-3 till haha. Men det kostar ju endel och är ändå endel jobb så tre räcker just nu :) 
 
Igår va det 3 katter och två hundar hemma hos oss, hade gärna haft en hund men det hade inte funkat sen när jag börjar jobba. Men när jag är pensionär ska jag iaf ha en liten hund! Om jag nu inte kommer resa mycket då.
 
Är väldigt fint väder idag så ska se om jag hinner kratta lite och snart ska jag träna biceps och cardio. Har extrem träningsvärk i rumpan och baksida lår sen igår! Är både skönt och jobbigt. det är tur jag inte ska köra rumpa igen föränns på onsdag :)
Sen nästa helg ska jag och Danny träna ihop. va längesen nu, sist hade jag precis börjat träna men nu är jag lite mer rutinerad ;)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0