Mätdag

Jag hade helt glömt det va mätdag idag, trodde det va nästa torsdag! Där ser man hur fort tiden går :)
Jag mätte mig imorse, men det fick bli efter min brakfrukost så kände mig inte så smal. Men tror inte de visar sig på måttbandet. Jag förväntar mig inte längre att jag ska minska flera cm varannan vecka. Men nånting hoppas jag ju varje gång det har hänt nånting :)
 
 
Överarm: 26-27 cm. Är så svårt att mäta själv men verkar som jag börjar gå upp i cm där igen. Inte bra!
Över brösten: 85 cm
Under brösten: 68.5 cm
Midja: 68 cm
Mage: 80 cm
Rumpa: 90 cm
Lår: 52 cm
Vikt: 60 kg
 
Jag har sammanlagt gått ner 0.5cm under brösten, 1 cm runt magen, 1 cm runt rumpan och 1 cm runt låret.
Jag vill verkligen inte gå ner mer runt rumpan! Den måste tränas!! :P
Jag ska snart bege mig till gymet och köra ben och rumppass. Men har sjukt mycket träningsvärk sen passet i förrgår. Men jag ska försöka köra på ändå.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Josse

Du tror inte att det faktiskt är så att du fått större armmuskler även om du inte spänner dessa när du mäter? Så mycket som du tränar tror jag det är troligast och inte att du lagt på dig en massa onyttigt! :)

Svar: Heje jo de tror jag ;) men mitt mål är att få smalare armar men fasta o konturer. Svår gräns detdär så man inte bygger större. Kanske ska satsa på lättare vikter o fler reps?
Malin

2013-11-07 @ 18:56:21
URL: http://joeeeee.spotlife.se
Carro

Dina armmuskler kan ha varit svullna när du mätte så du behöver nog inte oroa dig. Sjukt starkt jobbat i alla fall! fortfarande en stor inspiration :)

Svar: tack så mkt :) Ja de kan ju va lite svullna. Kan testa mäta imån me för då har jag inte kört armar på ett tag.
Malin

2013-11-07 @ 20:09:37
URL: http://justblonde.blogg.se
Josse

Jag har ingen aning faktiskt! Jag tänker att när man börjar styrketräna så växer allt först för att sedan tajta till sig men att det kanske tar tid. Bara smala armar kan man ju få av att dieta men att vara mager känns kanske inte så kul/sunt. Svårt det där :/

Svar: ja det känns väldigt svårt. men jag kör tungt ett tag till. tänkte testa deffa efter nyår o då kanske de blir smalare :) Eller de borde ju bli det tycker man
Malin

2013-11-07 @ 22:40:39
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0