Midjan

Jag försöker få en smalare midja. Fast på vissa bilder är den rätt smal ändå. Som på bilden nedan. Men jag har samma mått under brösten som i midjan så den framhävs inte så mkt. Det är väl tur jag har brösten för de gör att midjan kommer fram lite iaf :) Innan va man som ett träd, helt rak. Sen går det ju träna ryggen så den blir bredare. Fast jag vill inte ha sådär jättebred rygg utan lagom. Vill nog inte ha den bredare än vad den är nu utan bara få konturer. Men jag känner mig nöjd med min kropp. Har inga speciella komplex som jag mår dåligt över. Däremot fokuserar jag på att utvecklas, att ta min träning till en annan nivå och inte bara va smal. Jag vill vara stark också, och vill ha muskler. Har inte tyckt det är så snyggt med muskler på tjejer innan, men det har ändrats med tiden. Kanske beror på denna träningshysteri? Eller att det känns mer accepterat att tjejer har mkt muskler. 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Carro

Du har en superfin kropp som du definitivt ska vara stolt över! :)

Svar: Tack så mkt! ^^
Malin

2013-11-11 @ 14:36:05
URL: http://justblonde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0