Min fina Vincent


Han blir så glad när man pratar med han :) Älskar pruttljud och när man gör konstiga ljud hehe.

Nu har Vincent inte vaknat vid 2-3tiden för att äta på ett tag, skönt! Nu äter han bara vid 5-6 innan vi går upp vid 8-9. Idag vaknade han rätt tidigt, halv 8, men det är helt okey. Ändå fick jag inte han att somna föränns 22.30 typ. Innan tappade jag lättare tålamodet om han inte somnade, skrek mycket osv, men det gör jag inte nu. Det berodde säkert på hormoner, mitt humör va ju upp och ner och då blir man mycket lättare frustrerad. Visst det är jobbigt när han inte vill somna eller om han skriker mycket, men jag har fortfarande ett lugn i mig och kan ta situationen. Så det va ett bra beslut att sluta med ppillrerna, skönt att inte stoppa in nåt konstgjort i kroppen överhuvudtaget och att allt sker naturligt.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0