Modell eller bara tur?

Det är såå kul att fota! Systemkameran är mitt näst bästa köp efter brösten haha! Den används nästan dagligen! Det påminner mig om att jag nog måste börja rensa lite bland mina foton.
 
Djur och bebisar är nog det roligaste att fota. Just för att de sällan blir dåliga på bild! Om jag tex skulle fota mig själv blir kanske 1 bild av 20 bra. Men det har nog mycket med att man är kräsen :P

Sasha brukar oftast bli väldigt fin på bild! Gillar hennes päls väldigt mycket! Men hon har sina dåliga fotodagar hon med ;)
 
Så fin!
 
Haha fetis! Visst liknar hon grumpy cat lite på första bilden?!
 
Jag har också mina dåliga fotodagar haha! Och tro mig, det finns värre! ;)
 
Visar mina känslor lite vääl tydligt här!
 
 
 
 
 
Saknar Grekland. Vill utomlands med Vincent och Danny! Får spara till en resa nånstans! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0