Morgon PW

Idag hade jag ställt klockan!  Det va väldigt längesen för Vincent är ju min väckarklocka nu. Men ställde den på 08.00 och förberedde för min och Vincents powerwalk. Perfekt att han kan äta i vagnen så han blir lugn. Sen precis innan vi kom hem så slocknade han och sov i 30 min. Perfekt tajmat för då kunde jag äta frukost i lugn och ro :)
Gick samma runda som sist som är precis 5km lång. Men jag fick svinont i ena ljumsken och höften, kan jag inte ens promenera utan att få ont? Gör ju så ont att jag inte kan gå riktigt.
 
Det känns iaf som en bra vardagsmotion, för det är väldigt branta backar i skogen och man blir väldigt andfådd av det, man har ju inte världens lättaste bebis heller ;)
 
Dagens outfit på lille Vincent. Äter gärna upp vantarna!
 
 
 
 
Stretchar alltid efter trots det bara är en pw


Kommentarer
Anonym

Värmer du upp tillräckligt innan du ökar farten på din pw? Jag brukar få ont på samma ställen om inte jag värmt upp kroppen med sakta fart innan. :)

Svar: Ne de gjorde jag nog inte. Ska tänka på de nästa gång o se om de blir bättre :)
Malin

2013-11-04 @ 14:21:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0