Nelly klänning

Det va inte lätt att bestämma vilken klänning jag skulle ha! De finns ju massvis med fina på nelly. Hade varit fint med en långklänning men de är sällan de är perfekt längd. 
Men jag hittade denna, tycker den är väldigt fin och älskar ryggen! Funkar även på fest. Vill lixom inte ha en för fin för vill kunna ha den på flera tillfällen. Det stod att den va väldigt liten i storleken så tog en S. Annars får jag helt enkelt skicka tilbaka och byta. Det hinner jag nog innan jul :)
 
Peplumen är perfekt för att täcka julmatsmagen sen ;)
Denna kostade bara 279kr! Väldigt billigt och passar min plånbok just nu!
 
Bilder från videon
 
 
 


Kommentarer
Anna

Ser skitsnygg ut! =)

2013-11-24 @ 08:19:21
URL: http://annawickman.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0