Nike shield

I fredags när jag kikade på nätet så hittade jag dessa skorna. Jag har ju tänkt köpa nike free run länge så nu slog jag till! :) Hatar skorna jag har idag, stela och rätt obekväma. 
 
Beställde de från sportamore. Hittade även en rabattkod som vanligt som gav 20% om man anger farärrar :) Så tjänade ca 250kr :) 
 
Detta är nike free run 5.0 shield. Free run är lite små i storlekarna så för mig passar en storlek större. Gillar att de har leopardmönster som reflection (har jag sagt jag gillar leopard?) ;)
De stöter även bort vatten bra och är perfekta löparskor. Men dessa ska bara användas på gymet. Vill ha lätta skor när jag kör cardio, tabata och styrketräning. 
 
Så snygga och sköna och så jag :)
 






Kommentarer
Josse

Du är ju bara för härlig med din leopard!! ;)

Svar: Haha ja det är nåt i mig som dras till det hehe!
Malin

2013-11-10 @ 19:51:38
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0