Novemberutmaning

Idag är det ju 1 november! Rätt sjukt egentligen, känns inte som november. Känns mer som september typ.
Men iaf så tänkte jag och Danny ha en novemberutmaning ;) Tycker det kan va kul med lite utmaningar ibland. Sen om vi klarar det får vi unna oss nåt. Vet inte vad priset är än men vi får se, kanske att jag köper nya träningsskor som jag velat så länge. Fast det hade jag säkert gjort ändå ;)
Utmaningen är att vi bara får äta naturgodis EN gång i veckan. Inget mer, ingen godis, chips, läsk osv och bara en gång i veckan. Det kommer faktiskt bli rätt svårt men en månad ska jag klara det. Sen tror jag det blir lättare med tiden för jag har fortfarande i huvudet att man ska unna sig fredag och lördag bara för man alltid gjort det innan. Eller jag unnade mig varje dag innan...
Sen tänkte jag också ha som utmaning att gå mer powerwalks. Så 1-2 gånger i veckan ska jag bege mig ut med Vincent. Tror det även är bra för Vincent för vi är sällan ute med honom.
 
Inga fyller år denna månaden och bäst att göra det nu innan jul och allt :)
 
 
 


Kommentarer
Marie

Vad roligt att utmana varandra! Jag ska utmana min sambo också :)))! Men gå hela vägen o inte unna oss något alls, känns roligare än att bara tänka på egen hand 'jag ska inte äta skit' :). Är man två som 'tävlar' blir det roligare :)

Svar: Ja då blir det lite roligare. Man kanske ska ha som pris att man får en lång skön massage med olja? :P Får hoppas bara jag klarar utmaningen då :P
Malin

2013-11-01 @ 11:00:53
Marie

Tänkte också nåt sånt som pris, vore inte fel :).

2013-11-01 @ 11:03:46
Anonym

Vilken bra idé :)

O komma ut er jette viktigt for små och stora :)
Dom sager at om man er mkt ute når man er liten gillar man det når man blir stor. Det er så mkt kul o va ute i naturen.

Til eksempel kan man ta med mat och kaffe och bara sitta ute och njute.

At du inte får dig en cykeltralla til vincent? Har jag til hunden, då kan jag sykla och komma i form och hunden sitter bakom o myser o så åker vi til sjøn eller noget och njuter av och er ute.

Jag blir iaf tokig av och inte komma ut

Simpeltent elsker och va ute i naturen :) mkt vakkert å titta på, och ta bild av.

Svar: Du menar en sån vagn man har bakom cykeln?:) tänkte skaffa en sån när han är större. Just nu har vi ingen användning för en sån. Men sen till våren får de bli mkt pickning. Eller om de blir fint väder snart.
Malin

2013-11-01 @ 12:50:35
Anonym

:)

2013-11-01 @ 17:43:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0