Omg

Shiit vilka snygga kroppar! *dreglar*
Jag tror inte jag skulle klara gå så långt med min träning för det krävs sjukt mkt jobb för att nå dessa resultat. Kosten ska sitta perfekt och man ska träna rätt och TUNGT! Men vem vet, om några år är jag kanske där, eller är jag gravid och tillbaks på ruta 1. Men jag tror det blir lättare för mig att träna lite iaf under nästa graviditet om jag får det till min livstil innan. Har ju varit väldigt hängiven i 3 månader nu och ätit bra hela tiden. 
Sett höggravida på gymet som är väldigt smala o har kvar musklerna som kört väldigt lätta vikter. Önskar jag med klarar det nästa gång och framförallt äter nyttigt. Det hade gjort stor skillnad sen efter förlossningen. 

Perfekta rumpor! Ser att de även går in på dom vid höfterna. Antar det framhävs när man får mer muskler






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0