oops

Lite kul att lägga fram allt man köpt i träningsväg sen i somras! Samtidigt får jag lite dåligt samvete hehe. Och då är även ett par skor påväg. Men så mkt roligare när man har snygga träningskläder :) Mina favoriter är de ljusgrå tightsen och leopardlinnet! Sen gillar jag även leopardlegginsen mkt med!
Räknade ut på ett ungefär och allt har nog kostat drygt 3000kr. Det dyraste är de ljusgrå tightsen och sen kommer leopardtightsen, men jag gillar dom så då är pengarna värt :) Däremot ångrar jag många toppar. Svårt att hitta de som sitter snyggt.
 
 
Mina skrynkliga kläder :)
 
 
 
 
Favvisarna!
 


Kommentarer
Elin

Har du några linnen som inte passar eller som du inte gillar kan jag ta en titt på dom ;)

Svar: Hehe absolut :) men de funkar men har ingen som sitter sådär perfekt :) är rätt kräsen hehe :P
Malin

2013-11-11 @ 16:55:08
malin

vilken storlek har du på cubuslinnet? Funderar på att beställa xs. Är du nöjd med det? betalade du frakt eller hade du en rabattkod =P ?

Svar: jag har XS :) Jag är nöjd men inte toppennöjd. Det är lite stort och för långt. annars är det väldigt snyggt. Men ska tumla det lite o se om det krymper. Jag betalade frakt, hittade ingen rabattkod :/
Malin

2013-11-12 @ 21:21:26
malin

Tack för svaret :-)

2013-11-12 @ 21:59:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0