Photoshoot

Konstigt jag aldrig tänkt på att fota i Vincents rum där det är en helvit vägg. Skulle haft ett stativ till kameran. Kanske nåt jag kan önska mig i julklapp :) Då blir de nog mycket bättre bilder i rätt vinkel.
Nu lägger jag ju kameran på kattförvaringen plus en semper över som står på bordet haha!
 
 
 
 
Min kompis la i Grazettes röda färginpackning om ni undrar vilken färg det är. Får se hur länge den håller. Vet att på min kompis höll den inte så länge men det är helt beroende på vilket hår man har. Men det kommer endel röd färg i duschen som lossnar. Hon har en i koppar som jag kan köpa av henne, men om den inte håller så bra ska jag köpa revlons kopparinpackning :)
 
 


Kommentarer
Elin

De beror på hur mkt färg man har i hårstrået när man färgar de rött. Jag var jätte blond innan o nu har de mesta blonda växt bort så då fäster den röda färgen väldigt mkt bättre på de nya håret. Men jag använder röda pigment varannan dusch ca :) nu i Thailand kommer jag behöva en del ;) du var snygg i rött!!

Svar: Jaha okey :) sen beror de ju också på hur sliter det är. Vissa delar i topparna är mer röda än andra.
Tack så mkt :) men de känns inte så bra med denna färgen jag har nu, känner mig lite som dn clown haha :)
Malin

2013-11-15 @ 16:02:34
Anonym

kommer ihåg det innlagget du skrev den gången om at man aldrig vet sakert vad man har livet....

Jag kom over denna her sidan idag...

Och villa bara dela den,

Det er sterkt och lesa sådana sidor, då får man perspektiver, och blir mer tacksam for livet.

Plutsligt så blev min dag alldeles annorlunde,

man kan nestan glømma i bland at livet inte er vigt...

Svar: Ja och man är glad att man är frisk och alla i ens närhet! Det är många som inte har den turen! Finns de som är med om tragedier varje dag som man aldrig går över.. Är ofta rädd nåt hemsk ska hända. Får sjuka tankar ibland vad som kan hända osv.
Malin

2013-11-15 @ 16:50:08
Anonym

http://essencevitae.com/

2013-11-15 @ 16:50:15
Anonym

ja så tenker jag ofte ochså!!

Det er så viktigt o njuta av sitt liv, o inte ta det forgivit....

vi har vunnet i lotto av å vakna , och ha muligheten til och saga til dom vi er glad i at vi er det,

Eller och gå på en promenad,

Resa,

Eller och stå up av sengen om morningen...

man glemmer nesten at man ska dø en dag.

Då blir det så lett och klaga på sånna dagligdagsa ting, kan jag iaf sjelv merke at jag blir ledsen for bagateller,

Men ofta då hjelper det och sitte ner och lesa om sånna saker, inte for at man ska gå rundt o va redd, men for at man ska forstå var lycklig lottad man faktisk ar.

Svar: Ja du har så rätt! Man klagar oftast över smågrejer. Men samtidigt är det svårt om man alltid ska sätta sina problem i perspektiv till en annans då det alltid kommer va de som har det värre. Men man ska försöka uppskatta det man har och aldrig ta nåt för givet! :)
Malin

2013-11-15 @ 18:31:39
Anonym

enig!

2013-11-15 @ 20:18:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0