Powerwalk igen

Idag blev det en powerwalk med Vincent då det är min "vilodag" idag. Detta är min fjärde powerwalk och sen kommer jag ha tränat 5 gånger på gym denna veckan. Gäller att köra hårt ;)
 

Vi tänkte testa sätta han i sittdelen på vagnen då jag märkt han försöker sätta sig upp, men det går ju inte så bra :P Vi har ju ett inlägg som är som en tjock dyna och man kan ju ha den på en låg lutning så han kan se lite.
Han har ju blivit så stor så han är ju som en 6 månaders bebis i kroppen.
 
Min vackra bebis! Kan man tänka sig att vi har skapat en sån här fin varelse!
 
Här är vi allvarliga..
 
 
 


Kommentarer
Anonym

så søøøt :)

2013-11-08 @ 13:27:04
Anonym

du gør alltid så många fina fotoshoot på vincent :D Hade varit cool om du gjorde en ny en som va nestan samma fast nu ar han større :)

Så kan du laga kollage sen,

sånn utvecklings kollage :)

Svar: Ja jag kanske borde ta likadana bilder som hans första photoshoot. Då va han bara 2.5 vecka :)
Malin

2013-11-08 @ 13:43:59
Anonym

Ja! Det kommer och bli jättekul. Så når han konfirmeras så har du samma bild upgenam åren : )

Svar: Ja de är kul o ha massa bilder på han sen :) han har inte döpt. Tror inte han kommer vilja konfirmeras sen :)
Malin

2013-11-08 @ 17:53:03
Anonym

nej men du vet vad jag menar :):) såg nån som hade bild av en varje år helt tills 15, lite kolt at se.

Svar: Hehe ja de är kul o göra ett kollage sen för varje år. Tar ju så många bilder så de lär finnas många i samma vinklar :P
Malin

2013-11-08 @ 21:01:13
Anonym

Haha innan han e 10 så har du kanske en hel fotowall dekor med bild :p

2013-11-09 @ 00:08:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0