Redigerad

Egentligen tycker jag man bara ska fokusera på framstegen och inte så mkt på vad man har kvar. Men det är ändå kul att redigera o se vad man har kvar. Jag har ju fortfarande kvar kulan från graviditeten trots mina mått är samma som förra sommaren. Men förutom den är jag nöjd med min kropp som den är. Men alltid kul att utvecklas och bli fastare och starkare :)
Kom på att jag ska fota min månadsbild på lördag. Tror inte det hänt sådär supermkt då jag inte har så mycket fett kvar att förlora. Det gäller verkligen att bli striktare och striktare med kosten destu mindre fett man har. Om det är att förlora fett är ens mål. Om jag velat bygga muskler som fan hade jag ätit betydligt mer än vad jag gör idag. Men muskler går bygga på ett underskott med :P
 
 
Ni ser nog vilken av bilderna som är redigerad :) Ska bli kul sen om jag når det målet och kan jämföra med den redigerade bilden och de är likadana ;)
 
Formbilder från 9 aug - 9 okt
 


Kommentarer
Helene

Jag tycker dina ben är finare på den oredigerade bilden :)

Svar: Hehe jasså :) jag är annars nöjd med storleken på benen idag. Är mest ute att få konturer o fastare ben :)
Malin

2013-11-04 @ 20:38:22
URL: http://helenesoderberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0