Reflection

Såfort jag ser bra fotomöjligheter tar jag fram kameran! Tex om det är bra ljus och Vincent ligger i sin spjälsäng tex, då passar jag på! Är ju perfekt att jag har en blogg när jag gillar att fota så mycket :P Har inga problem att dokumentera mina dagar hehe. 
En blogg utan bilder tycker jag oftast är väldigt tråkiga. Då är det ännu viktigare att texten fångar en och är intressanta. Men det bästa är att ha både och. Jag försöker variera mina inlägg lite och inte hela tiden skriva om samma, men det blir ju mkt samma sorts inlägg, typ om vad jag äter, min träning osv. Men jag börjar tröttna på bloggar som nästan bara lägger upp outfitbilder. Inget personligt eller inspirerande utan bara bilder på outfits. Tillslut ser alla bilder likadana ut och man tappar intresset.
 
 
 
 
Här är en till bild där det blev en reflection. Här är ju ögat som en spegel. Man ser mig fota och spjälsängen runtom. Coolt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0