Rumpa

Jag tycker det är väldigt kul att träna rumpa. Sen hade jag gärna fått en rundare rumpa så den behöver mycket träning om jag ska få en annan form. 
Jag har ju haft ont i knäna ett tag vilket är trist. Men sen kommer jag köra rumpa 2 gånger i veckan. Så kommer försöka träna 6 dagar i veckan igen. Känns inte som man hinner med allt annars. Men det viktigaste tror jag är att köra igenom hela kroppen iaf 1 gång i veckan. Sen finns det de som tex bara tränar överkroppen. Men man får tänka att muskler väger och om man får mycket muskler på bara överkroppen tror jag inte hållningen o benen orkar bära upp den lika bra. Titta bara på bilden nedan hur det kan bli ;) Tror det är mest killar som skippar legday för de fokuserar mest på att få stora armar (som tex Danny).  Men muskulösa ben är ju så snyggt :P även på tjejer :)








Kommentarer
Kristin

Var är byxorna från? Snygga! :D

Svar: Här kan man köpa dom :) http://www.fitnesslifestyle.se/wrup-sport/wrupfits-grey.html
Finns i andra färger också
Malin

2013-11-06 @ 16:06:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0