Shoppinggalen!!

Jag trodde först dessa tightsen va slut då jag inte hittade dom på nikes hemsida. Men när jag sökte genom google hittade jag dom. Hoppas de finns i lager nu, men det borde de ju finnas när det gick att beställa dom.
När man handlar över 450kr får man gratis frakt, men dessa kostade bara 400kr så jag hittade en rabattkod. Om man anger JUSTDOIT får man gratis frakt som annars kostar 85kr. Det är tur man alltid söker på rabattkoder innan man beställer :) Jag tycker det är roligare att träna när man har snygga träningskläder. Jag trivs mer i träningskläder än vanliga kläder och tycker träningsmodet är väldigt snyggt! Så när man går till gymet har man en anledning att ta på sig sina träningskläder ;)
 
Jag shoppar alldeles för mycket känner jag, men när jag hittar nåt har jag svårt att inte köpa det, om det inte är väldigt dyrt. Men nästa månad får vi mycket pengar så då kan jag kanske unna mig ett par nike free run :P Men sen är det julafton med så måste räcka till julklappar.
 
Dessa blir snygga till ett svart eller vitt linne!
 
 
Klickade även hem detta linnet från cubus. Åkte till cubus först men min storlek va såklart slut. Passar bra till tightsen :) Det svarta i midjan och bak i ryggen gör även att man ser smalare ut. 



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0