Sjuk?

Ooohh nooooo. Känner jag börjar bli sjuk. Hoppas det vänder fort. Började få lite halsont idag, men inte alls mkt och sen har jag varit lite frusen. Men jag trotsade det och körde rygg och axlar idag. Kände i slutet jag blev lite varm så körde bara lite cardio. Men det blev ett bra pass ändå och imån är det vilodag igen så då kanske jag är piggare på lördag. Annars får jag vila lördag med. För på söndag ska jag träna med Danny så det ska bli kul :). Ska se om han vill filma nån övning. 

När jag körde bland de fria vikterna så såg jag att ena bröstvårtan tittade fram ordentligt. Är egentligen bara en bröstvårta men kändes lite pinsamt haha. Speciellt när de står 10 killar runtom en som tränar. Får nog ha en tjockare sporttopp under detta linnet :)

Nu får jag hoppas på sovmorgon imån så jag hinner vila ut.



Dagens kost:

Frukost: gröt och en kaffe
Mellanmål: kokosglass
Lunch: linssoppa
Mellanmål: smoothie
Middag: spagetti och quornfärs + 1 celsius

Efter träning: en proteinshake 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0