Skum muskel

Hmm har lagt märke till att en muskel har börjat titta fram mer och mer över rumpan, typ bakom höftbenet. Borde den inte va lite större så den täcker hela rumpan hehe. Nu är det som en böld typ haha! Det är alltså inte min skinka utan sitter över skinkan. Ja det är ju alltid spännande att se var musklerna tittar fram. Jag är rätt dålig på att veta vilka övningar som tränar vilken muskel, alltså just exakt. Vilken del av rumpan som tränas eller vilken del av axeln osv. Så jag hoppar jag inte missar nån muskel. Fast tex basövningar kör ju igenom massa muskler och även i fria vikter så alla muskel får nog jobba mer eller mindre.
 
 


Kommentarer
Anonym

Hur lägger du upp din träning?? du sa att det stod stilla på vågen när du körde styrka, slutade du med de o körde kardio istället?? Behöver tips på o gå ner i vikt.. Väger 60 kg o är 156 kort

Svar: Hej!
Jag kör fortfarande mkt styrka men lagt till mer cardio :) innan körde jag igenom hela kroppen 2 gånger i veckan. Nu kör jag igenom den bara 1 gång o kör cardio 2-3 gånger i veckan. Men jag kör styrkepass på cardiopassen med :)
Malin

2013-11-22 @ 14:45:14
Anonym

muskelknute?

Svar: Ne de tror jag inte de är :) är samma på båda sidor
Malin

2013-11-22 @ 15:31:54
Anonym

Kolla upp en anatomibok... "Rumpmuskeln" är inte EN endaste muskel...

Svar: Hehe ja men det vet jag ju såklart :)
Malin

2013-11-22 @ 20:46:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0