Smala ben

Till sommaren hoppas jag att jag hunnit träna fram ett par fasta smala ben. Älskar ju bära korta shorts och klänningar och ett par vältränade ben gör väldigt mycket. Egentligen behöver man inte en platt mage på sommaren för den går ju lätt täcka med slappa linnen haha. Sålänge man har ett par snygga shorts är outfiten räddad ;) Och ännu mer med ett par vältränade ben till det!
 
Jag har aldrig haft vältränade ben. Inga synliga muskler..bara ben. Eller ja, en liten vadmuskel va väl det man kunde hitta. Så det är spännande att se hur mina muskler utvecklar sig. Alla bygger ju muskler olika och de ser ju olika ut på alla!
 
 
Gillar denna klänningen. Men jag har sytt upp den och råkade sy den lite för kort. Det va nog 1-2 ränder till innan
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0