Smycken

Jag bär rätt sällan smycken. Sen har jag sällan öronhängen nuförtiden. Tycker det oftast är obekvämt sen har jag inga äkta silver kvar och oäkta börjar klia efter ett tag.  Jag har mest använt silversmycken, men jag börjar dras mer och mer till guld. Till våren får jag införskaffa mig lite "guld" smycken. Så fint till en solbränd hy! :)
 
I fredags hade jag detta öronhänge, köpte det på tyras webshop för längesen
 
De sitter bara inte mot örat hela vägen vilket är synd
 
Gillar kors! Min förlovningsring har jag inte så jätteofta på mig. När jag tränar har jag den inte eller när jag bara ska va hemma. För man ska helst undvika ha den mycket i vatten. Så den blir som ett smycke som allt annat :) Men när jag ska jobba, iväg nånstans brukar jag alltid ha den :) Är bara så nojjig att tappa den varje gång så känner ofta på fingret för att se att den är där
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0