Snacks

Det blev inte bara klippning utan vi la även i en röd inpackning. Jag är alltså helt RÖDhårig :P Men jag tycker det är för kallt för mig så kommer lägga i koppar inpackning när detta tvättats ut. Kan ta bilder imån.
 
Under tiden jag gjorde min laxpasta passade jag även på att göra lite snacks jag kan äta innan gymmet. Jag måste ju i stort sett äta precis innan passet för att inte bli hungrig under träningen. Hatar tränar när jag är hungrig. Så sånt här är jättebra att ta precis innan. Magen blir ju inte full av 1-2 såna här men allt fett mättar bra och jordnötssmör innehåller massa proteiner. 
 
Har skivat banan med jordnötssmör emellan och toppad i chokladproteinpuler utspätt med lite mjölk. Sen strödde jag på hackade hasselnötter och sen in i frysen. Mums! Men skulle tagit mindre mjölk för chokladsåsen blev för lös.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0