Sol och kyla

De senaste dagarna har det ju varit superfint väder! Älskar när det är soligt. Men det blir också destu kallare ute när det är vinter och solen skiner. Har försökt passa på att fota bland annat Vincent nu när det varit ljust ute. Tog lite tomtebilder innan :) Funderar om jag ska ta fram julpyntet? Några dagar innan gör ju inget. Även utebelysningen måste upp. Är så otroligt kul att pynta! :)
 
Ser  verkligen ut som en sommarbild! Denna sommaren ska jag iaf va nöjd i min bikini och kunna bära all mina shorts och fina sommarkläder! Denna sommaren bestod de mesta av mina plagg av leggins och långklänningar.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0