Spänner

Igår hade jag träningsvärk överallt i princip! Körde ju igenom armarna ordentligt i helgen så hela armarna ömmade, även ryggen då jag körde chins. Den övningen måste tagit mer än vanligt för fick ordentlig träningsvärk av bara den övningen.
 
Idag ska jag ju testa ett pass på gymet, buren, som passet kallas :S Låter lite läskigt haha. Men hört det är ett väldigt intensivt pass så får ladda upp ordentligt innan. Får hoppas jag klarar mig levande därifrån bara..
 
 
Första bilden är jag helt avslappnad och på andra spänner jag. Axlarna har nog med blivit lite större. Men jag har ändå minskat i omkrets runt armarna. Men det gör mycket när konturerna börjar komma och de blir fastare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0