Spänningshuvudvärk

Vid 10 imorse va jag på vårdcentralen. Tänkte först köra dit men eftersom det inte regnade kunde jag likaväl gå :) Det är lite bökigare med Vincent för han måste ha mer kläder sen vet man ju inte på vilket humör han är på. Men han sov den mesta av tiden :)
 
Så idag har det blivit 45min pw
Rygg, axlar och mage på gymet
och sen cyklade jag fram och tillbaka till stan ca 7km
 
 
Läkaren gjorde inte så mycket tester men han tog blodtrycket som va bra, sen kände han på mina nackmuskler och han kände jag va spänd på ena sidan. Sen är jag öm när han trycker där så det är väl musklerna som är spända. Och när man tränar och spänner dom blir det obalans och man får huvudvärk direkt. 
 
Det han sa hjälper är massage så musklerna slappnar av. Så Danny får massera mig ordentligt nu :) Får hoppas det hjälper.
 
lite höst/vinterbilder. Men det va molnigt så bilderna blev inte superbra
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

så bra at det bara va musklana.

jettefina bild på er !!

Måste nog saga at detta er den finaste fargen du nogen sin har haft på håret !

Svar: Ja de är ju tur det inte är nåt allvarligt :)
Tack så mkt. Men ska nog köra på en liten blandning mellan rött och koppar så det blir lite varmare :)
Malin

2013-11-14 @ 20:24:13
lisa

Ett tips är att gå till en kiropraktor! $funkade för mig.

Svar: Ja de får jag nog göra om det inte försvinner. Är väldigt snål när de gäller sånt :P så tråkigt att lägga pengar på så brukar oftast vänta ut det. Vad brukar det kosta ungefär o gå till en kiropraktor?
Malin

2013-11-15 @ 14:16:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0