Squats

Nu tror ju inte jag att knäböj är det enda sättet att få en fin vältränad rumpa, men det är en bra övning som finns i många olika utföranden. Själv föredrar jag sumosquats för jag känner inte en lika stor belastning på knäna då, sen kör jag ju bara med 5-10 kg så det kan ju va en avgörande faktor. I smithen blir det ju endel mer om man säger så. Donkeykicks och höftlyft är två andra favoriter. Men jag har lätt att ge upp när det börjar bränna. Nu ska jag ge gärnet så rumpan växer igen. Den har blivit endel mindre nu när jag gått ner. Märker att jag lätt lägger på mig på rumpan när jag går upp i vikt vilket är ett plus :) Men inte lika kul när man går ner.
 
Haha hittade denna bilden på mig från Mauritius och tänkte direkt  -Shit hon squattar inte, haha ne men det är inte en speciell rättvis bild då jag är helt avslappnad där. Men det är kul att titta tillbaka och jämföra!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0