Sugen igen

Är väldigt sugen på att tatuera mig igen! Jag har alltid gillat denna tatueringen sen jag först såg den! Men aldrig hittat nåt bra ställe, och nu är de flesta ställerna upptagna. Hade varit fin vid höften men på ena sidan har jag en text och andra sidan ett kinatecken. Vill inte de ska sitta för nära andra tatueringar som inte passar in. Eller så går de sätta ihop den med texten där bak? Hade annars varit fin på ena skuldran, men där har jag ju massa stjärnor.
Till våren blir det nog en ny tatueringen, eller hösten :) Har blivit en per år. Snart är man väl täckt!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Johanna

Frän! Du som är så grym på att teckna borde ju kunna sätta en egen liten touch på den också! Fast den var jättefin som den är! Mäktig ;)


Vad använder du för proteinpulver nu för tillfället? Bortsett
från Aminosyrorna.. :o)

Svar: Ja jag ska se om det går göra om den lite :) men är dålig på att komma på eget o rita från huvudet.

Jag använder body science whey 100 från mmsports. Billigt o är väldigt goda. Päronsplit tycker jag är godast att dricka som shake. Och jordgubb och vanilj passar bra i smoothie, pannkakor osv :)
Malin

2013-11-27 @ 12:19:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0